Email marketing je maximálně efektivní

335295_work_at_laptopChcete-li mít skutečně propracovaný systém marketingu právě ve vaší firmě, pak není od věci soustředit se na email marketing. Jedná se o hromadné rozesílání emailů, které je svou podobou považováno za formu direct marketingu.
Mnozí lidé si myslí, že asi nejúčinnější formou marketingu je rozesílání newsletterů na co největší množství emailových adres. Newslettery přitom obsahují základní informace o firmě a její přednosti. Tento názor je ovšem mylný, jelikož email marketing musí být kompletně propracovaný za pomocí nástrojů, které využívá moderní marketingová komunikace. Jmenovat bychom mohli například propracovaný systém řešení CentralNews. Jedná se o systém, který pouze nezasílá emaily na různé adresy, ale přesně cílí jejich zaměření na určité potenciální zákazníky, které tímto způsobem mnohem efektivněji osloví a ti se potom mohou obrátit s prosbou o reklamovaný produkt anebo službu. Letáky klasického tištěného typu určitě nemají cenově na to, aby mohly kvalitně rozjetému emailovému marketingu jakkoli konkurovat. Vždyť efektivní zaslání emailů se pohybuje v řádech haléřů na rozdíl od tisku letáků.
Moderní emailing se také vyznačuje tím, že je schopen zachytit veškeré statistiky týkající se zasílaných emailů. Díky této skutečnosti dojde k vyhodnocení celé situace a zacílení emailů přesně na takovou skupinu lidí, která tvoří pro tu či onu společnost vynikající zákazníky. Ze statistik je možné vyčíst celou řadů důležitých informací. Namátkou můžeme jmenovat například počet doručených či nedoručených emailů anebo důvody jejich případného nedoručení. Zapomenout nelze ani na počty otevření emailu adresáty v konkrétní jednotlivé dny a další funkce, které jsou pro efektivně řešený marketing jakousi samozřejmostí.

Jak sehnat nejlevnější plyn? Ušetřete až 5000 Kč ročně!

Díky aukčním nabídkám plynu získáte neveřejnou cenu, kterou vám jiná společnost nedá. Ušetřete až 5000 Kč.
www.aukcninabidky.cz