Online marketing na zahraničních trzích: Vaše firma musí být vidět

Rusko-3Rádi byste, aby i vaše společnost dokázala expandovat na zahraničních trzích, ale nevíte jak na to? Nevadí, pokusíme se vám v následujících řádcích poskytnout několik zajímavých informací, které se propagace vaší společnosti v zahraniční týkají. Možností je pochopitelně hned několik, ty nejznámější si tedy představíme.

Váš web musí umět cizí řečí

V první řadě je třeba upozornit na to, že vaše internetové stránky musí mít několik jazykových mutací. Jen tak se k vám dostanou lidé ze zahraničních zemí. Jen velmi složitě se budou prokousávat třeba v Rusku internetovými stránkami, které jsou pouze v češtině anebo angličtině. Na tuto skutečnost byste měli v každém případě myslet. Je jasné, že u intuitivně řešených webových prezentací mnohdy angličtina postačí, nicméně často je to velmi málo.

Optimalizace internetových stránek

Pojem SEO vám jistě není neznámý. Pokud ale optimalizujete své webové stránky pro české vyhledávače, pak se v zahraničí setkáte s neúspěchem. Problém pochopitelně může být i optimalizace na česká klíčová slova. I když se snažíte web dělat co nejvíce přívětivý pro Google, s českými klíčovými výrazy se vám umístit nahoře příliš nepodaří. Ideální je nechat si zpracovat analýzu klíčových slov přímo v jazyku země, pro kterou budete své internetové stránky optimalizovat.

Sociální sítě a responzivita webu

Moderní mezinárodní internetový marketing se neobejde ani bez propagace na sociálních sítích. Ty jsou pochopitelně alfou i omegou k přivedení nových zákazníků. Nejedná se samozřejmě pouze o Facebook, ale i o Twitter a mnohé další sociální sítě. Zapomenout nemůžeme ani na dokonalou responzibilitu webových stránek. Musejí být přístupné ze všech zařízení včetně tabletů a mobilních telefonů. Právě prostřednictvím chytrých zařízení hledá konkrétní weby spousta uživatelů.